Mobilbloggar

Hej, hur är det? Ni undrar förstås varför jag Mobilbloggar? Jo, vårat internet funkar inte än. Vi håller på och fixar till nåt bättre. Och det tog ett tag. Men vi får nog internet nån gång i veckan. Jag får klara mig med att Mobilblogga ett tag nu. Så det blir väl inte lika många inlägg om dagen som när jag har en dator. Ikväll har jag inte gjort så mkt. Jo, just det. Jag blev jättenöjd med mitt rum här hos mamma. Ni får se bilder sen när internet funkar. Mer än såhär kan man inte skriva när man mobbloggar.

Kommentarer
Postat av: Minnie

Vem härmar vem, dessie, kissie eller vice versa? Läs inlägget på min blogg.

2009-07-27 @ 06:54:10
URL: http://www.minnies.se
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Sjukt fin blogg <3



Ni som inte hört Demi Lovato - Don't forget borde verkligen göra det.. en så otroligt fin låt! =) säg gärna vad ni tycker oxå (: låten hittar ni här: http://sandratjulins.blogg.se/2009/july/demi-lovato-dont-forget.html#comment

2009-07-27 @ 13:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0