Mosade jordgubbar

Mums. Det bodre ni testa, om ni inte redan har gjort det. Mixa bara massa jordgubbar med socker. Sen blir det hur gott som hellst. Mumma. Jag har nyss ätit middag. Pannkakor, med grädde och mosade jordgubbar. Yummie! Sen tog jag mig en chokladboll till efterrätt. Linnea gjorde det för nån dag sen.

Nu sitter jag och spelar bejeweled blitz på facebook. Bara för jag inte vet vad jag ska göra. Jag får väl dra med mej Marielle på en promenad eller nåt. Om vi orkar. Annars kanske det blir en film.

Det blev dåligt med bilder idag. Jag kanske ska hämta kameran och kolla om det finns nå roliga bilder på den, som jag kan lägga ut. Isåfall får ni snart ett inlägg med massa bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0