Ööö

Jag har aldrig haft en rubrik som börjar på ö, tror jag.
Isåfall händer det inte ofta.

Jag och Marielle for in till stan. Onödigt, vi gjorde inte så mycket. Gick mest runt och kollade lite. Men vad mer kan man göra när alla affärer är stängd? Fönstershoppade gjorde vi. På bussen hem så klev det på typ 10 killar. Vi ba, yees ;)
haha, nej men när dom gick förbi, så försökte en taffsa på mig. Fail, haha. Han "taffsade" på magen. Lol. Jaja, nu sitter vi här igen. Vid en varsin data och är riktigt social med varandra. Haha, naaht.

Vi hörs mer senare, tänkte ta mig lite ost och kex nu. Mumsigt va? I love it ;)

Kommentarer
Postat av: Leia

Hm, undrar om man själv haft en rubrik som börjar på ö.



Svårt att tro :D

2009-07-24 @ 23:19:54
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Ja just det ja. Tänkte inte på det. Fast det lär nog inte hända att man skriver om sånt. Hoppas jag iaf. :P

2009-07-24 @ 23:35:40
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0