Promenad & måla/ Bloggar jag läser

Nu har jag hunnit både en promenad med Charlie och att målat. Jag fick måla lite vitt på bron. Det var ju inte det lättaste jag gjort. Blev ju liite färg där det inte skulle vara det. Och massa färg på mina händer. Marielle har ju också målat idag. Men hon har målat hela dagen. Och hon får lön för det. Jag har faktiskt fått pengar till en yranbiljett av pappa, för att jag har målat här hemma. Så jag är nöjd. Fyrahundra kronor rikare. Eller inte precis, för jag ska ju använda dom till yranbiljetten. Men sen har jag 300 kr att leva på tills 20 augusti. Då jag får barnbidraget igen. Woho. Good job Julia. När jag blir stor (det där lät kul, som om jag var 5 år), då måste jag ha ett jobb med bra betalt. Eller gifta mig rikt. För jag skulle inte klara mig med att inte köpa ett ända klädersplagg på en hel månad. Jag är beroende.

Läser ni Dessies, Paows och Kissies blogg?
Jag tycker det är roligt att läsa. För dom skriver hela tiden om hur snygg dom är. Jag förstår mig inte på dom. Liksom, orka. Om dom nu är så snygg som dom säger, så ser man väl det. Utan att dom måste påminna en om att kolla. Haha, ja det är ganska kul att läsa. Och dom säger att dom inte är fjortisar. Men alla vet att dom är det.

Orka länka till dom. Det är väl lätt att hitta dom ändå. Typ bara att söka på google.

Några fler bloggar jag läser är några från Kastal, gamla klasskompisar, mfl.

Nu kommer väl snart Marielle antar jag. Men, jag ska sitta lite vid datorn nu. Eller det gör jag ju redan men, jag ska göra nåt annat än att blogga. Typ, läsa bloggar, haha. Bloggberoende, haha.
Vi hörs, bye

Kommentarer
Postat av: steph

kikar in! - allt bra med dig ? :D du har väl inte missat frågestunden ? :D

2009-07-23 @ 17:38:51
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0