Skrutt

Himla bra fantasi på rubriken kände jag. Såg bara min äppelskrutt, haha :)

Jag insåg att jag inte har skrivit ett ända inlägg idag. Det kändes konstigt. Och ovanligt. Men ändå kanske skönt. Jag har inte gjort mycket idag alltså! Jag vaknade, gick ut och måladebrädor. Gick in, satt mig vid datorn. Åt middag. Cyklade med Marielle. Jaa. Förslappad, ik.

Vill ni veta en tråkig sak? Jag har börjat flagna. Usch. Inte länge man får vara brun här inte. Och en till tråkig sak är att Marielle börjar sommarjobba imorn. Och sen ska hon jobba i typ fyra veckor. Tråkigt, tråkigt. Vore bra om jag hade ett jobb. Tråkigt och bara sitta hemma ju. Ääh, jag får väl vara med nån kompis. Det är ju sommarlov. Jag kan ju bada och sola. Om det blir fint väder vill säga. Jadå, det blir nog bra. Men vore kul om jag hade ett jobb. För då skulle jag ha lite mer pengar sen. Nästa år, då jävlar. Då ska jag vara ute i god tid. Och söka så många jobb som möjligt. Nästa sommar får jag ju inte äns barnbidrag längre. Hur ska detta sluta? Haha.

Nu ska jag kolla lite på datorn. Sen blir det väl läggdags. För jag sitter nog här en stund. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Fanny ;)

Kul att höra! ;) Man kanske ska ta en titt på linnet då;P Ha det så bra du med och sov så sött! Kram:)

2009-07-16 @ 23:16:25
URL: http://mariafanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling där du kan vinna ett härligt sommar fynd paket :)



http://millahoman.blogg.se/2009/july/tavling-sommarfynd-paket.html



Vad gärna med :)

2009-07-17 @ 12:18:53
Postat av: Millah

Ja då det kan gå de också hihi, lycka till :)

2009-07-17 @ 12:32:48
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0