Sömntuta

Jag vaknar när Marielle ska iväg. Hon ska klippa sig. Störigt att jag sover så länge. Typ halva dagen är borta. Jag måste nog börja ställa väckarklockan. För annars kommer jag ju vara trött i Gbg. För då ska vi upp vid 9 varje dag. Och jag är van att sova till halv 11 - 11. Men jag får väl ställa väckarklockan imorn. Haha. Jag som hatar när min väckarklocka ringer. Det är typ det värsta som finns. Att höra ljudet av sin väckarklocka.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. I alla fall inte medans Marielle klipper sig. Det blir antagligen datan. För jag vill inte sola nåt mer. För jag vill inte bränna mig ännu mer än jag redan gjort. Men jag vill ju ändå vara brun i gbg. Fast det lär ju inte gå så bra.

Jaja nu ska jag fixa till dagens outfit, haha.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0