Trött

Nu är jag riktigt trött. Måste göra mig i ordning. För när jag tvättar bort sminket så blir jag pigg igen. Vatten i ansiktet är bra när man är trött. Så då kan jag sitta vid datorn en stund till efter det. Om jag har lust. Eller om jag ska läsa lite.

Nu håller jag i alla fall på att chatta. Ääh, nu orkar jag inte skriva nåt mer. Mina ögonlock är lite väl tunga nu. Vi hör imorn. Och då ska jag tamejfan ladda upp några roliga bilder. På mig också. Hoppas jag håller mitt "löfte".

Godnatt, herrå

Kommentarer
Postat av: Kadri

Grattis



Du har blivit en av finalisterna i veckans blogg.

Tyvär får jag inte med din header. Den måste vara höger kliks skyddad.

2009-07-24 @ 08:09:25
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: anonym

Tack för din gissning ;)

svaret ligger uppe i bloggen vem som härmar vem <3



kram!

2009-07-24 @ 10:50:20
URL: http://falsksanning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0