Vad har jag gjort idag?

Jo, jag har varit in till stan med Linnea. Vi skulle köpa present till pappa. Han fyller ju år på lördag. Jag ska inte riskera att skriva vad jag köpte här. Ifall pappa skulle få för sig att gå in på min blogg. Men ni får veta på lördag. Ikväll hade jag och Marielle tänkt att se på bio. Den nyaste harry potter. Men vi får se hur det blir med det. För det såg ut att vara ganska fullbokat. Men kanske. Så nu vet ni varför vi nördade harry potter filmer förut. Så att vi hade sett alla innan vi såg den nyaste på bio. Haha. Men jag tror inte att jag har sett 1an och 2an. Men resten har jag sett. Eller inte sista då. Men kanske ikväll.

Snart kommer Marielle hem. Hon har jobbat hela dagen från klockan 8. Och det har spöregnat hela dagen. Stackars hon. Nu är det vattenpölar typ precis överallt. Så här såg det ut när jag gick från bussen idag.

 
Usch.

Men nu kommer Marielle! Woho. Nu ska vi väl boka biljetter. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0