Bada

Nu har jag och Marielle varit och badat igen. Det var inte lika fint väder. Men varmt var det. Det var ganska molnigt och så. Men ändå varmt. Och det var ganska skönt i vattnet. Men inte en längre stund. Eftersom det inte var lika soligt, så torkade man inte lika fort. Men ganska fort ändå. Ja... Vi gjorde "tatueringar". Haha. Jag hittade en kolbit. Så jag gjorde fake tatueringar. Haha. Supersnygga, haha. Naaht. Men jag ska ha en tatuering sen när jag är 18. Då vill jag ha en som är på typ samma ställe som på den här bilden. Och jag vill ha nån krumelur bara. Inte nån text. Och inte lika stor som på bilden. Men ungefär samma ställe. Vi får se när jag fyller 18. Men det lär ju göra asont!


Kommentarer
Postat av: Gina

as ont är inte ens i närheten. Det gör extremt ont att göra där.

tänk bara på om du ska ha barn någon gång i framtiden så är det inget smart ställe att göra den på

2009-07-21 @ 15:47:22
URL: http://jejna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0