Lite bloggande

Nu för tiden så blir det inte så mycket bloggande för mig. Men nu har jag provat det här med att ta genvägen till att bli känd. Den funkade inte för mig. Så jag får väl prova nåt annat. Men jag kommer väl fortsätta att blogga ändå ibland. För det är ju kul. Även fast ingen läser min blogg. Men skit samma. Nu tänker jag bara skriva för min egen skull. Och ingen annans. Fast det tror jag inte att jag gjorde innan heller, men ändå.

Ja, bloggningen kommer att fortsätta. Fast inte lika ofta.

Nu är det andra saker på datorn som gäller. Som jag tycker är roligare. Så då läggs bloggningen åt sidan.

Men nu ska jag gå och lägga mig i alla fall. Imorn har jag oförberätt prov i Matte. Visst var det väldigt oförberätt, haha! Hoppas att det går bra! Det hoppas jag verkligen! Men det borde inte kunna ha så stor inverkan på betyget. Så skitsamma. Ja, ni får sova så gott.

Puss, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0