Lyckad dag!

Dagen började ju med att jag tog bussen in till stan. Då gick jag till Fredrik och Helena. Som är föräldrarna åt en gullig lite tjej vid namn Nova. Det var kul. Och Nova var inte alls blyg. Hur söt som hellst. Jag fick jobbet i alla fall. Så nu ska jag komma dit när dom behöver hjälp. Det kan vara att dom vill ha lite barnpassning medans dom renoverar huset. Eller så kan det vara att dom ska på bio en kväll. Och behöver barnpassning. Eller så kan det vara medans dom jobbar. Och då kan dom vilja att jag tar med hunden på en promenad också. Och det tyckte ju bara jag var jättebra. För jag älskar ju hundar. Haha. Så det här kändes bra. Kul ska det bli! Ja, det var kul. Ååh, vad jag är glad.

Sen gick jag ner på stan. Gick där i nån timme innan Marielle, Sara och Ebba kom. Vi gick ner till badhusparken en stund. Satt och stekte i solen en stund. Sen gick vi och åt pizza. Och efter det gick vi på bio. På the proposal. Den var rolig. Vi skrattade riktigt mycket. Den borde ni se! Lätt värt det. Efter det så var det en timme tills nästa buss gick. Så vi gick ner till badhusparken igen. Vi spelade lite minigolf. Det var ju kul. Och jag vann! Om man räknar bakifrån alltså. Haha. Mest poäng iaf. Hihi. Okej då. Jag förlorade. Men kul var det. Sen for vi hem. Och nu har jag varit hemma en stund. Linnea hade datorn, så jag kunde inte sitta med den direkt när jag kom hem.

Jag har haft en riktigt rolig dag i alla fall. Måste göras igen. Haha. Men nu ska jag kolla lite på datan. Sen ska jag nog gå och lägga mig. För jag är ganska trött. Har ju typ gått hela dagen känns det som. Fast jag har ju kollat på bio också. Men jag har ganska ont i fötterna. Jag har gått 16000 steg idag. Det är mycket för att vara jag. Jag brukar väl gå ungefär 6000 steg om dagen. Och jag vet att det rekomenderas att gå 10000 steg om dagen. Men vadå? Vad gör väl det? Jag bryr mig inte så mycket igentligen. Men men. Ja, vi får se om jag skriver nåt mer ikväll. Eller om jag går och lägger mig, så jag skriver imorn.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0