School

Idag på jumpan så hade vi gym. Vi skulle lära oss att gymma. Svårt va? ;P
Sen spelade vi fotboll. Det var dom dåliga tjejorna mot dom bra, typ haha. Och vi som inte spelar fotboll höll nästan på att vinna. Haha. Vi bara sköt. Dom passade och höll på. Haha. Starta fotbollslag nån? Haha. Sen på slöjden så skulle jag försöka göra min morgonrock. Det gick dåligt. Jag sydde fast fel tyg två gånger! Så jag fick sprätta. Jobbigt. Men sen har jag slöjd på temadagarna. Så då hinner jag nog klart med den. Och om jag hinner lappa och laga, så har jag mvg i slöjd. Men jag tror jag har det ändå. För betygen sattes ju igår. Så, jaa. Jag har höjt mig i mycket! Yes!

Nu är det snart middag. Sen ska jag och Marielle till Sara. För vi ska få bilderna från klassresan och hon ska få våra. Jag har inte äns sett hennes bilder.

Irene (mentor) skickade bilder från då vi var på brandstationen, och från hjärt & lungräddningen. Så här kan ni få se nån.



 (Jag)

 (Marielle)

 (Ebba)

 (Sara)

 (Jag och Sara)

(Marielle och Ebba)

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0