Sju sorters blommor

Jag var ju tvungen att plocka dom innan tolv inatt. Annars blir det ju lite fel. Dom ligger under kudden nu. Undra vem jag kommer drömma om inatt då. Om jag över huvudtaget drömmer nåt. Om jag bara drömmer nåt som jag minns, så är det ett mirakel. Nej men nästan. Det är ganska tråkigt att aldrig komma ihåg vad man drömmer. Eller det är väldigt tråkigt. Så det vore jättekul om jag drömde om min "drömprins" nu. Haha! För jag vill gärna se om jag ens kan drömma. Ja, tänk vad tur ni har som kommer ihåg era drömmar. Dom ända drömmar som jag kommer ihåg, det är nån enstaka mardröm. Och då är det ju bättre att inte minnas alls. Så, ja. Var glad över att ni drömmer. Det är ju som sagt tråkigt att inte göra det.

Men nu har jag bestämt mig. Att om jag går och lägger mig nu. Då ska jag drömma nåt. Och jag ska drömma nåt riktigt roligt. Så, wish me good luck. I'll need it. Och god natt på er. Hoppas att ni har haft en bra dag. Jag har haft en bra dag. Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0