Sommarkläder



Det här vill jag ha. Lite sommarkläder. Som jag kan ha i gbg. Jag vill i alla fall ha kjolen. I blått tror jag. Först tänkte jag på svart för att det passar till allt. Men sen kom jag på nu att det blir så varmt med svart. Så jag vill nog ha kjolen i blått istället. Jag ska väl köpa den om jag får lite pengar över. Fast den kostar 250:- så det får väl vänta en stund. Jag behöver faktiskt en kjol. Jag har typ ingen. Jag har en som jag kan använda. Men den är ganska lång, och vanlig. Den här ovanför ser mer ut som en hög i midjan kjol. Så den vill jag ha. Tänk om jag fyllde år nu. Vad bra det skulle vara. Men det gör jag inte. Synd är väl det. Jaja. Nu ska jag sätta mig ute i kvällssolen en stund. Fast först ska jag gå in på facebook en snabbis. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0