Sova länge

Gud vad länge jag sover haha. Nu har jag precis vaknat. Och jag håller på att svettas ihjäl på mitt rum. Jag har haft dörren och fönstret stängt. Och gud vad skönt det vart när jag öppnade det. Men jag svettas fortfarande haha. Jag brukar typ alltid sova såhär länge. Eller jag vaknar en gång vid 8, och då får jag välja om jag vill sova såhär länge eller kliva upp då. För om jag väljer att somna om, så vaknar jag inte förns den här tiden. Men nu ska jag väl ta och klä på mig nåt. Sitter fortfarande i pyjamasen. Vet inte vadjag ska ha på mig idag. Vi får väl se. Kanske mina nya shorts. Så ni får se hur dom ser ut.  Sen blir det kräm och mjölk till frukost tror jag. Jag blev sugen på det nu. Byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0