Beck

Nu sitter jag och kollar på beck. Jag väntar på att håret ska torka. För jag vill inte lägga mig med blött hår. För då ser det förj*vligt ut imorn. Och det vill jag ju förstås inte. För då är det krokar och böjar överallt. Och håret står rätt ut. Så därför kan jag inte somna med blött hår. Imorn så har jag ju jumpa. Och nån dag den här veckan så har vi "oförberett" prov i geografi. Den kan vara imorn, det vet jag ju inte. Så jag kanske ska köra igenom europas huvudstäder en gång innan jag lägger mig. Ååh nej! Jag kan inte typ bergskedjor och floder. Eller om det står tex "gula floden" Så skulle jag nog kunna gissa vart den ligger. Men inte om jag måste skriva namnet själv. Så vi får hoppas att provet är lätt. Aja, nu ska jag träna geografi. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0