Chattar

Just nu gör jag inte så mycket, jag sitter och chattar. Kul är väl det. När Marre kommer hem så skulle ju vi beställa hm-kläder. Men det blir det inget av. För hennes kjol var slutsåld. Så hon mejlade och frågade om dom skulle få in nån fler. Så då måste vi vänta tills hon har fått svar. Så det blir inga kläder för mig ikväll. Men det gör inte så mycket. Kan ju lika gärna ta det nån annan kväll. Nu är jag ganska trött ändå. Jag skriver typ fel hela tiden. Ganska störande. Och min shift-knapp glappar. Så ibland blir det inte stor bokstav där jag vill. Jaja, nu ska jag chatta lite till. Sen ska jag gå och lägga mig. Men inte än på ett tag. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0