Dator på rummet

Yees! Nu har jag nytt skrivbord. Och dom har packat upp min dator. Men jag har inget internet. Just nu så lånar jag Marielles internet. För hon har åkt på dans. Ja, det där var bara lite småprat. Nu kommer det riktiga!
Jag fyller ju år idag! 15 hela år!
Jag har fått skidglasögon, handskar, mjukisbyxor, pengar, godis, skål, nagelfil, foundationborste. Det var superbra presenter i alla fall! Jag är väldigt nöjd! Nu ska ni få se några fina bilder som jag hittade på datorn. Ganska gamla. Men här kommer det några från tidigare semestrar/sommrar.


Sommaren -04 (små? haha)


sommaren -05 (glassätarna)


Sommaren -06 (mums)


Språkresa -07 (snygga solbrillor va?)

Sen tänkte jag ta en från -08 också. Men det hinner jag inte just nu. För nu ska jag på pilates. Bye! Jo en sak till. Vi kommer att få nya garderober den här veckan!! Wow! Men hejdå!

Update: Här kommer en från -08. (Observera den stora chipspåsen)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis! =)

Hoppas din dag har varit jättebra!

2009-03-09 @ 21:10:27
URL: http://kisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0