Helgens planer

Jag och Marielle ska på stan både fredag och lördag. Det blir ju kul. Bara vi2. Mysig helg kommer det att bli. Och jag får ju månadspeng på fredag, så det blir ju perfekt. Kan vi fika på törnes. Men jag känner mig faktiskt rik nu. Det är typ första gången som jag har kvar av min månadspeng. Det är helt otroligt. Då kan jag ju köpa lite kläder när vi går på stan. Vad bra! Jag ska i alla fall köpa en kofta. För det behöver jag. Sen kanske jag vill ha nåt linne eller nåt. En top av nåt slag. Jag lär ju visa er vad jag köper. Om jag nu köper nåt. Det kan ju hända att jag inte hittar nåt som jag vill ha heller. Men jag måste ha en kofta. För jag äger inte många såna.

På söndag vet jag inte vad vi ska göra. Jag ska till mamma på kvällen i alla fall. Men på dagen vet jag inte. Ta det lugnt?

Ja vi får se. Jag berättar ju såklart sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0