Locknesjön med skoter

Nu har vi nyss kommit hem. Vi har varit på locknesjön och grillat korv. Det var kul. Och jag frös inte så mycket förnst lite på slutet. Men jag åkte med Marielle dit och med pappa hem. Och jag kan ju säga att det var lite skillnad. För Marielle kör bra och är ju ganska smal så man inte behöver sära på benen så mycket. Och sen när jag skulle åka med pappa hem, så fick jag ju sära på benen ganska mycket mer. M;en kul har det varit. Och från början när vi var där borta så var det ju så varmt så att man svettades. Och det var jättedjup snö på sjön. Och när man väl sjönk ner så var det asblött. Så jag satt ju still ganska mycket. Men kul har det ju varit. Jag älskar när man hittar på saker! Det blir så mycket roligare att läsa min blogg då. För då blir den ju lite intressantare. Och jag tycker att det är roligare att skriva då också. Men nu blir det bloggläsning. Bye!

Just det. Jag tog nån bild på sjön, men jag var ju så smart att jag glömde datakabeln hos mamma. Så ni kanske får se bilderna när jag kommer till mamma. Japp, så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0