Sminkat mig och ätit frukost

Nu har jag precis ätit frukost. Innan det så sminkade jag mig. Och det tar ju sin lilla tid. Imorse måste jag ju ha varit väldigt trött. Jag tänkte börja med rouget och sen he på foundation. Men precis innan så kom jag ju på att det blev lite fel. Jaja. Ni lär väl inte bry er om vad jag gör när jag sminkar mig. Nu ska jag i alla fall på skolan. Vi far typ kl 8.
Och idag är det fredag! Jag har HK idag. Då ska vi göra nåt gott som dom andra gjorde i tisdags. Marielle ska ju förståss få smaka av mig. Eftersom jag fick smaka av henne. Jag har också bild idag. Men det brukar nästan aldrig bli av. Det var superlängesen vi hade det sist. Men vi ska i alla fall hålla på med lera. Vi ska göra monster. Vilket jag inte är så bra på. För jag har dålig fantasi när det gäller att rita nåt. Jaja, nu måste jag borsta tänderna. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0