Sommartid

Nu har jag kollat klart på teven. Och jag brukar aldrig vara såhär trött den här tiden. Men sen kom jag ju på att det kan bero på att det är sommartid nu. Så det kan vara därför. För då är igentligen klockan elva nu. Och då brukar ju jag typ lägga mig. Så jag är ganska trött nu. Och då blir det som att jag kliver upp en timme tidigare också. Oj, då kommer jag vara trött imorn på skolan.

Jag kan ju berätta vad jag köpte på dollarstore. För det har jag glömt att göra. Jag köpte i alla fall ett par solbrillor, typ nästan lika som jag redan har. Lila. Jag köpte också en pincett, och en ögonfransböjare. Och hårinpackning. Lite småplock sådär.

Imorn blir det skola. Och jag har spanskaglosor! Och dom är ju på skolan! Så jag kan inte plugga! Nu ångrar jag att jag lämnade spanskan på skolan. Men jag får väl plugga aldeles innan. Och på tisdag har jag ett jätteviktigt svenskaprov! Och jag har inte börjat pluggat än! Ååh. Varför ska jag alltid spara allt till sista dagen? Nu får jag ju panik. Men på onsdag har jag ju ingen skola, utan då blir det slalom. Jihuu! Det blir kul!

Men nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: h

Eftersom vi har ställt fram tiden så kan inte klockan vara 11 när hon är 10 utan då är klockan egenteligen 9 hur har du de i matten med plus och minus

2009-03-29 @ 22:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0