Städning & Bakning

Ja idag blir vi hemma. Jag ska städa mitt rum. För imorn får vi lite främmande. Eftersom imorn är sista dagen jag är hos mamma. För sen åker jag till pappa. Så dom på mammas sida ska fira mig lite imorn. Det blir kul. Städningen behövs verkligen! För Kalle har legat i min soffa. Så nu är det hur hårigt som hellst där. Så dammsugaren kommer komma fram i alla fall. Sen har han rivit ner allt på skrivbordet typ. Och där var det tusentals saker. Så jaa. Det behövs verkligen en städning på mitt rum.
Sen skrev jag ju att jag ska baka. Jag ska nog göra kladdkakemuffins. Alltså kladdkaka i muffinsformar. Sen ska jag göra dom lite fina. Och jag ska också göra marsipanfigurer till min tårta imorn. Det blir nog hjärtan. Och kanske nåt mer. Vet inte vad. Men jag tar nåt kort sen imorn när tårtan är klar. Men nu blir det frukost och teve. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0