Veckorna går fort

Gud vad veckorna går fort!

Det känns som att det nyss var tisdag. Och nu är det snart fredag. Det känns som om veckorna går jättefort! Det är ju bara bra det. För då är det snart lov. Och efter lovet så kommer det gå jättesnabbt, och då är det sommarlov. Då blir det aldrig mer Kastal! Wohoo. Jag kommer f'n sakna klassen.

Jag har märkt att jag skriver mycket om att jag snart går ut 9an. Men det är ju sant. Och jag ser ju verkligen fram emot det!

Men nu är jag trött, så nu ska jag gå och lägga mig. Eller jag är inte så trött. Men lägger jag mig inte nu så kommer jag vara trött imorn. Vi hörs herrå!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad ska du gå för gymnasium efter nian då?:)

2009-03-27 @ 19:26:47
URL: http://wgd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0