Bio

Nu är jag hemma. Jag har haft jättekul. Först gick vi lite på stan. Jag hittade ett par solbrillor för 200kr, men jag köpte dom inte. Men jag vill ha dom, fast jag har inte råd. Så dom jag har nu får duga... Sen gick vi och åt middag på Kinarestauranten (Även stava så, haha). Supergott. Sen gick vi på bio. 17 again. Den var bra. Ni borde se den. Den var rolig. Sen på bussen hem, så fick jag mig ett gott skratt iaf. Det var ett fyllo som satt och pratade med en kines. Och kinesen kunde typ inte svenska. Så ni skulle se hans min. HAHA! Det var jätteroligt! Men nu ska jag kolla på nån film på tvn. Mamma sa att det var nån som gick nu. Så jag ska väl kolla vad det är för nån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0