Datasalen

Nu är vi i datasalen med spanskan. Innan så har vi mest bara kollat på film. Det har varit ganska skönt, men jag har fått ont i rumpan nu. Haha. Jag och Marielle orkar inte jobba nåt. Så vi sitter och mejlar med varandra, och läser bloggar. Ganska kul har vi. Haha.

Vi jobbar lite, men sen imorn ska vi jobba mycket. För då måste vi bli klar. Ikväll måste jag lära mig dialogen, som vi ska redovisa imorn. Jag måste kunna den utantill. Jobbigt, för vi får inte läsa innantill. Ush, jag hatar muntliga redovisningar, speciellt när man inte får läsa innantill.  Men det löser sig nog. Vi ligger typ sist. Alla är typ klar nu. Jag får paniik! :P

Jag orkar inte skriva nåt mer nu. Jag skriver med när jag kommer hem. Då lär det ju bli nån bild också. För nu kan ni inte få nån, eftersom jag inte ha nån bild här på skolans dator.

Jaja, vi hörs när jag kommer hem. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0