God morgon

Eller, det är ju inte precis morgon nu. Jag har precis gjort mig iordning. Så sen ska vi till Jonathan och Karolina, mina kusiner. Vi ska äta middag där också.

Nu på morgonen så kollade jag lite på Extreme makeover home edition. Jag såg bara när huset var klart. Tydligen så hade dom bott i husvagn innan. Och dom var väl typ 5 pers. Dom fick i alla fall till huset jättefint! Det blev hur bra som hellst. Jag skulle gärna vilja att dom gjorde om vårat hus. Gud vad fint det blev! Men jag tror nog att vårat hus hos pappa blir jättebra också! Det kommer det nog att bli.

En sak jag vill ha, det är en root lifter. Eller vad det heter. Man får volym av det. Typ en sån här.

(Google.se)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du inte lägga ut bilder på huset?

2009-05-22 @ 00:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0