Ost&kex Och Polis

Det är riktigt gott med ost och kex! Brieosten är godast. Jag tar mig minst ett om dagen nu, haha! Jag har nyss ätit tre stycken. Och gud så gott det var. Haha. svull

Nu ska jag läsa bloggar (min vardagssyssla). Sen blir det nog middag ganska tidigt. Undra om det skulle bli pannkakor? Eller kanske våfflor. Ja vi får se. Sen skymtade jag mosade jordgubbar i köket. Undra om vi ska ha det på pannkakorna? Det vore gott.

Idag på skolan kom det nån polis och skulle prata med oss. Han skulle typ berätta lite om alkohol och sånt. Typ vad som händer om man dricker för mycket. Ellr om man slår sönder en ruta. Om man slog sönder en ruta, så kunde man få böta upp till 11000kr. Och då lär man ju inte kunna betala av det. Och föräldrarna skulle heller inte det. Så då tar dom typ alla dyra saker man har. Och alla penga man äger. Tills man har betalat av det. Ush vad jobbigt det skulle vara. Tur att jag inte är en sån person! Jag skulle nog aldrig slå sönder en glasruta med vilja. Och jag tänker nog inte dricka mig full heller. Så jag tror inte att jag behöver oroa mig. Menmen.

Nu ska jag läsa mina favoritbloggar, så hörs vi sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0