Comment




Det är såna här kommentarer man vill ha! Det är det som får blogglusten tillbaka. Även om det är anonymt! Jag älskar det ändå. Jag tänkte sluta blogga för att jag bara kände mig tvingad till att skriva. När jag inte hade skrivit ett inlägg på hela dagen, så blir det bara ett tråkigt inlägg på kvällen. Bara för att jag känner mig tvungen. Men jag kan försöka att börja blogga igen. Jag saknade faktiskt bloggen lite. Men det är det att jag inte vet vad jag ska skriva om. Men jag kan berätta lite om den här veckan.

Igår var det ju måndag. Då hade vi matte och svenska, sen slutade vi vid lunch. Jag kan ju berätta för er att jag älskar matte nuförtiden! :) Det är en rolig lektion. Och det är roligare när jag jobbar tsm med Robin, haha! Han är en rolig prick ska ni veta. Då blir det roligare med matte, och då blir det lättare, eftersom jag tycker det är roligt. Och det är ju bra. Fick ju MVG på senaste provet. Ojojdå :) Stolt.

Idag är det tisdag. Jag har blandat ihop dagarna hela tiden den här veckan! Haha! Vi hade i alla fall sovmorgon imorse. Eller egentligen inte sovmorgon. Men vi fick välja om vi skulle läsa hemma eller på skolan. Och då väljer man förståss hemma! Haha! Vem vill inte sova längre liksom? :P Vi hade i alla fall engelska "första" lektionen. Typ tråkigaste ämnet. Vi kollade på nån film, och fyllde i nåt papper till den. Sen var det lunch. Inte så gott. Vi fick typ kolpudding xD Efter lunchen hade vi matte. Då hade vi prooov! Hjäälp ;) Men jag tror att det gick bra. Jag tyckte det var ganska lätt iaf. Om jag gjorde rätt vill säga. Efter det så hade vi arbetsmiljö & säkerhet. Då hade vi vikarie. Och vi skulle bara göra klart nåra häften med frågor. Och jag och Arvid hade jobbat så bra förra lektionen, så vi blev klar väldigt snabbt! Tog en mycket tidigare buss hem. När jag kom hem så blev det massa plugg. Först gjorde jag typ tre kapitel matte. Sen läste jag lite i häftet som vi ska ha läst. Efter det var det middag. Och sen färgade jag mammas hår. Det är superkul! Och bra blev det. Efter det mötte jag Marielle, och vi gick och solade. Det är härligt! Varmt och skönt. Avslappnande på nåt sätt ;) Så nu ser jag inte ut som ett lik längre. Jag är iaf lite rödblommig. Lite färg tror jag att jag fick i alla fall.

Imorn far vi till stallet. Det är min grupp som har stalltjänst. Vilket går ut på att mocka, och städa så det ser kliniskt ut i hela stallet. Men sen ska vi ju rida också. Och det är ju kul! Jobbigt, men kul. Jag har inte så bra kondition har jag insett. Haha. Men det blir väl. Det blir nog kul imorn.

Mamma vill att jag ska göra en önskelista också! Och det är så svårt så ni anar inte. Jag har skrivit två saker. Och det är en epilator och en navelpiercing. Mer kommer jag inte på! Vad fan var det jag kom på förut att jag önskade mig? xD Men jag behöver en flis (?). Jag har ju redan en, men jag vill ha en utan luva. För man får inte ha luva när man rider. Och jag tycker att det är skönast att rida i flis. Men det behöver jag egentligen innan jul. Fast vad gör det om jag väntar egentligen? Det kan ju inte göra så mycket.

Just det! Vi har ingen snö här! Och det är snart slutet på november! Nu jävlar får snön komma! Jag vill ha snö på första advent i alla fall. Haha. Jag vill ha snö HELA december!

Men nu måste jag gå och lägga mig! Det blev ett långt inlägg det här! Tror inte många orkade läsa hela. Men jag fick skriva av mig i alla fall. Längre än förväntat blev det! Men vi får se om jag fortsätter att blogga. I så fall blir det nog inte lika ofta som jag försökte förut. För då kommer det bara bli tråkiga inlägg. Godnatt på er! Sov så gott! Puss <3

Kommentarer
Postat av: Fisken :)

men herregus julia, det stavas FLEECE, inte flis ;)haha klockrent!

2009-11-18 @ 21:09:24
Postat av: Lion

Hm att äta kolpudding i skolan, va går du på för skola egenteligen? Är de nån kemistlinje?

2009-11-19 @ 08:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0