Läggdags

Imorn så far jag till Vålbacken. Jag och Elin ska rida. Det blir nog kul. Vi har ju skjutit upp det sedan i fredags men nu blir det. Haha! Jag har typ glömt min hjälm där. Klantigt som fan av mig! Hoppas att den finns där! Annars måste jag skaffa en ny. Jag skulle i alla fall få låna en av Elin imorn.  Snällt av henne. Då slipper jag låna en hjälm där. Men jag tror jag måste låna hanskar. Eller jag har ett par kom jag på! Hahaha, jag har fått med några i nån min häst- tidning förut kom jag på. Röda och fina xD Men dom kan jag väl ha. Ja, om jag inte hittar mina saker där. Varför skulle jag glömma dom där?! Ååh, blir så sur på mig själv.

Menmen. Måste nog gå och lägga mig nu om jag ska orka rida imorn. Vi hörs! Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0