Läxor!

Jag ska egentligen ha läst typ 100-150 sidor tills imorn. Haha! Har inte gjort det. Jullan då! Men jag har inte äns frågorna. Emma ska skicka dom nu. Så jag får väl bläddra igenom boken och försöka svara på frågorna så bra som jag kan. Det gick ju sist. Haha. Då fick jag ju G i alla fall. Skicka frågorna då Emma. Det tog tid. Haha! Måste ju hinna svara på dom också! Och jag ska hinna duscha innan jag går och lägger mig också. Och jag ska hälst lägga mig vid 10. För att jag inte ska vara trött på morgonen. Men innan 11 MÅSTE jag ha somnat i alla fall.

Ikväll har jag tränat i alla fall. Jobbigt som fan var det! Med tanke på min träningsvärk så förstår jag inte hur jag orkade. Men det märks i alla fall. Jag är hur trött som hellst i hela kroppen!

Men Emma! Skicka frågorna nån gång då!

Måste gå in på facebook en snabbis också. Vi höres imåra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0