My day

Jahapp. Idag hade vi hästbyte på skolan. Jag fick ha Lento. Han blev jävligt pigg när vi skulle galoppera. Och vi red utan stigbyglar då också. Trodde helt seriöst att jag skulle ramla av då! Men det gick bra som tur var! Och kul var det! Jag säger det hela tiden, men jäklar vilket roligt gymnasium jag går på! Rida på skoltid, can't believe it.

På fredag ska i alla fall jag och Elin på vålbacken och rida. Och kanske på lördag också om man får då. Blir nog kul det. Och vi kanske tar med oss nån fler i klassen. Om nu nån vill.

Och imorn far Emma till stockholm! Fyfaan. Jag vill också dit! Avundsjuk är jag. Men jag får trösta mig med att jag får köra traktor imorn i stället, haha. Det kan ju faktiskt vara ganska kul det med. Jag får ju köra med nån kul då i alla fall. Den jag körde med förra gången tyckte det var läskigt när man gasade :S
Men imorn ska jag köra med Elin i alla fall. Blir kul det.

Nu ska jag väl ta mig en dusch. Sen ska jag måla naglarna. Om jag orkar. Och sen måste jag göra svenska. Men det är det ingen panik med än. Ska ju in på fredag. Och jag har alltid gjort det dagen innan förut. Och det går bra. Så det borde det göra nu med.

Vi hörs sen. Och ni kanske får nån bild, om jag nu lyckas med naglarna.

Jo just det. Elin och Dessan hade färgat håret igår! Så jag fick se det idag. Superfint var det! Dom passade riktigt bra i det båda två. Men man är ju van att se dom som blond, så det var lite ovant :P

Jaja, herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0