Prov

Oj vad jag är stolt! Jag fick tillbaka matteprovet idag. MVG! Ojojdå! Trodde jag inte. Även fast det gick bra så trodde jag inte att jag skulle få MVG. Sen fick vi tillbaka läxförhöret i biologi. Och man kunde max få G. Och om man klarade det så slapp man göra den delen på provet som kommer sen. Men jag fick i alla fall alla rätt! Och där trodde jag verkligen inte att jag skulle få det. För jag gissade på jättemånga där. Men nöjd som fan är jag!

Nu ska jag och Linnea snart göra middag. Och sen kl 8 så har jag pilates. Och ni fattar inte hur skönt det är nu! Jag har ingen träningsvärk!!! Hur skönt som hellst! Jag brukar alltid ha det. För då den börjar gå över så tränar jag igen. Men nu har jag ingen träningsvärk! Skööönt. Men den kommer väl efter ikväll.

Goodbye my lovers! Goodbye my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0