Snart är det idol! <3

Idag har datorn hunnit laggat ihop. Men jag fick till det med hjälp av Mats i telefonen. Haha! Så det gick bra tillslut. Datorn funkar ju nu. Eller hur? :)

På skolan så var det ju en kort dag. Som alla andra fredagar så slutade jag halv tolv. Och som alla andra fredagar så var det proppat på bussen. Eller ska jag säga bussarna? Dom sätter ju in en extra på fredagar kl 12. För då ska verkligen ALLA till stan. Även dom som bor där på elevhemmet. För dom ska väl hem dit dom bor. Och alla slutar samtidigt så det är ju inte så kul. Haha. Men det funkar.

Nu ska Linnea ha datorn. Och jag ska snart kolla på idol. Det är ju kärlekstema idag! <3
TOVE! TOVE! TOVE!
Ja, hon vinner nog hela idol. Om hon inte gör det så kommer hon tvåa, och Erik vinner. Det blir i alla fall dom två i finalen. ♥♥♥

Ääh, nu tjatar Linnea. Vi hörs antingen ikväll eller imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0