Ull


Idag på skolan så började vi inte förns 12:20. Då hade vi estet. Och på den estetlektionen så fick vi typ hålla på med ull. Vi skulle göra konst. Haha. Vi gjorde i alla fall en julgran med massa presenter under. Hihi. Julstämning på högsta grad. Sen hade vi lite kul och flätade in ull i Elins hår. Haha. Det ser typ ut som en påskfjäder. :) Jag har insett att jag bara lägger upp bilder på Elin i min blogg. :P

Ja sen när vi var klar med det så slutade vi. Härlig dag måste jag säga! Slapp som bara den. Men jag har en himla träningsvärk sedan igår. Men det är väl som vanligt då. Haha. Som varje torsdag. Sen for jag in på stan. Gick en sväng. Och träffade på mamma där. Hon och Marlene hade shoppat en massa. Så då köpte jag ju min klädsel till julafton. Tubtunika. Haha. Men den var fin tycker jag. Och det blev ju billigare än om jag hade köpt det som jag först ville ha. En svart kjol och ett spetslinne. Så då kan jag köpa en sån här behå utan band också. Superbra. För det har jag velat haft i snart ett år. Haha! Innan i somras var det i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0