Early in the morning

På fredag så far ju jag och Marielle till huvudstaden. Tåget går från Östersund kl 06:00! Tidigt eller vad?! Haha! Måste typ kliva upp 04:30 för att hinna! OMG! Haha. Men det är väl lätt värt det! :D Shoppa en massa. Fast jag har inte så mkt pengar xD Haha! Bara den här månadens barnbidrag. Men förhoppningsvis (antagligen) så får jag pengar till mat av mamma och pappa. Så då kan jag BARA shoppa för mitt barnbidrag. Det blir bra det. För jag har ju hittat ett par skor. Fast det kanske jag får sponsring till, haha. För skor ska jag ju egentligen inte betala själv. Så om jag får pengar till dom, så kanske jag kan köpa mig ett par klackskor som jag har hittet. Bara för att jag ska träna på att gå i dom. Det är halva priset på dom i stan. Så då borde jag egentligen köpa dom innan vi far till sthlm. Vi får se hur jag gör. Jag vill ju ha dom. Aja, orkar inte fundera på det nu.

SNART SÅ FAR JAG OCH MARIELLE TILL STOCKHOLM!
OMG!


Kommentarer
Postat av: Marijell.

Du köper ju ingenting för egna pengar! :O

2009-10-25 @ 21:21:26
Postat av: Marijell.

såg du det jag skrev nyss?

2009-10-25 @ 21:26:57
Postat av: Anonym

lol tydligen nu

2009-10-25 @ 21:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0