Sibylla

Idag blev det sibylla till middag. Dom har ju öppnat där efter en renovering, som många kanske redan vet. En hamburgare blev det för mig. Det var väl fint där. Inte lika fint och personligt som det var innan. Utan nu ser det mer ut som det gör på alla andra "snabbmatsrestauranter". Men det var väl fint. Och godis fick man ju. Ett plus för det. Ja, lite kända ansikten var det där. Men ingen jag hejade på. För det var såna personer som jag typ hatar.

Ja, nu ska jag väl snart packa. Jag ska ju till pappa ikväll. Eller just det. Det är ingen mening att börja packa än. För kläderna är i tvättstugan. Så jag vill att dom ska torka först. Men Linnea ska ju också packa, och hon är på jumpa nu. Och jag är betydligt snabbare än henne på att packa. Så jag behöver inte börja än.

Men, jag ska läsa bloggar nu. Vi hörs, haha. Som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0