Undra...

Undra om man ska gå upp och köpa lite beanässås? Haha. Mamma sa ju att om vi ville ha det till pommesfritsen som vi ska äta till middag, så får vi gå upp och köpa det. Haha. Hon jobbar ju, och sen har hon bara rast mellan 5 och halv sex eller vad det va. Så hon kommer hem och äter middag med oss. Nej, jag tror jag ska säga åt henne att svänga in på vägen och köpa det. Det borde ju gå snabbare.

Nu sitter jag i alla fall och (skriver blogg) spelar musik. Försöker sjunga med. Tur att ingen är hemma kan jag ju säga! Falskt är det ;) Haha, men kul :D

Ska väl läsa lite bloggar, så man hänger med i bloggvärlden. Har ju blivit sämre på att läsa bloggar nu för tiden. Dom är väl inte lika intressanta längre.

Nej, nu vill jag måla naglarna. Ni får se hur det blir sen.

Haha, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0