Bild & Estet

Det var dom två lektioner jag hade idag. Men båda var tre timmar långa!

Först hade vi ju biologi. Då skulle vi ut och leta en sten som vägde tre hg, utan att vi fick väga den. Sen skulle vi ha en pinne som var en meter lång, utan att mäta såklart. Sen skulle vi ha några bär, och lite blommor. Vi skulle också göra en hatt av saker vi hittade i naturen. Vi gjorde typ en krans med blad uppepå. Haha, och jag fick ha på mig den, moahaha. För hon skulle ta kort på nån som hade den, så jag fick bli offret.

Ja, sen hade vi ju estet. Vi hittade inte först till klassrummet. Men sen fick vi måla en mapp. Jag gjorde bara nåt mönster. Haha, inte så noga. Elin hade ju lite kul med sin mapp. Först målade hon hela blå, och gjorde prickar på den. Sen tog hon samma färg som prickarna och målade över hela mappen. Sen tog hon en till färg och målade över. Sen tog hon vit och skrev sitt namn. Och då var hon klar. Haha. Hon är rolig hon ;) Emma målade hela sin rosa. Sen klippte hon ut bokstäver från en tidning och klistrade på mappen. Där det stod namn och klass och sånt. Och ena Agnes var superduktig på att rita. Så hon ritade en stor häst över hela mappen. Så jaaa, man kan ju säga att det var lite olika stilar. Haha.

Sen när vi slutade så hann vi precis med bussen. Och när vi kom till stan så stod min buss redan där. Så då hoppade jag på den. Och vilka ser jag inte då? Jo Marielle och Sara. Det var ju kul. Så då satt jag och pratade med dom hela vägen hem. Annars hade jag nog somnat, haha! Och ikväll ska jag lägga mig tidigt igen. För det blev faktiskt bättre då. Mådde inte lika illa på morgonen. Så det var ju bra. Jag gick ju och la mig vid 10 igår. Så det ska jag göra idag också. Om jag lyckas.

Nu luktar det mat. Så jag ska antagligen snart äta. Sen tror jag att jag ska ta en promenad med Marielle. Eller tror och tror. Vi har ju faktiskt bestämt det. Haha. Så Marielle om du läser det här nu så vet du att jag inte har ätit än. Men jag hör av mig när jag har ätit klart.




Kommentarer
Postat av: Micke

Ja, varningarna var ju inte på skoj..

2009-09-03 @ 21:47:56
URL: http://mickebyggare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0