Borta bra men hemma bäst

Jag har haft det kul hos Jonathan och Karolina. Jag har ju mest varit med Jonathan och Håkan. Igårkvälls så kollade vi på film. Det blev män som hatar kvinnor. Den var ju bra. Lite hemsk, men inte så jag var tvungen att blunda xD

Nu skulle ju Jonathan på fotboll, så jag for hem jag :D Eller han åkte vid tolv, för matchen började ett. Men jag åkte med Birgitta kl ett. För hon skulle ju kolla på. Så jag var lite med Håkan ett tag då. Vi spelade lite spel på facebook. Haha, vi skulle slå lite nya rekord, moahaha. Vilket vi gjorde xD

Och vill ni veta nåt helt otroligt?! Jag har klarat mig utan mobil hela tiden. För jag glömde den hemma. Typiskt mig. Men det har ju gått bra utan. Förutom att jag inte har vetat vad klockan har varit. Och jag har inte kunnat tagit nåt kort. Så det fick ni bli utan. Bilderna alltså.

Fick låna dom tre första twilight-böckerna av Karro också. Superbra. För dom har jag viljat läsa.

Nu ska jag chatta lite tror jag. Ska faktiskt logga in på msn, som var ett tag sen, tror jag. Eller jag loggade in igår en snabbis. Men sen var det ett tag sen. Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0