Oops :O

Inget inlägg idag. Oops, inte mitt fel :)

Bli vän på facebook om ni vill veta vad jag gör jämt. Haha. Det är där man ska hänga förstår ni ;)

Idag på skolan så plockade vi potatis. Det var inte så kul det. Menmen, jag får skylla mig själv som väljer ett sånt gymnasium. Fast jag trodde ju att det va dom som gick inrikting jord som skulle plocka potatis. Jaja, sluta klaga. Det blev ändå en hyffsad dag.

Imorn så ska vi till stallet. Alltså till vålbacken. Vi ska inte rida eller nåt tror jag. Men jag har ändå på mig ridkläder. För vad annars ska man ha i stallet? ;P Det blir säkert kul. Men sen ska vi tillbaka till skolan igen.

Ikväll är det idol igen. Det är superkul att kolla på.
På tl omsuperkul. Kolla på den här filmen. Tror nog att alla redan har sett den. Men den var så himla kul. Skrattade så att tårarna sprutade ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0