Tired

Hello everyone!

Jag sover på bussen påväg hem varje dag! Snacka om att jag är trött om dagarna. Men nu har jag tagit mig lite glass, så jag fick en sockerkick. Så nu är jag vaken iaf. Idag på skolan så hade vi en lektion. Då åkte vi dit dom har får, grisar, getter och höns. Så fick vi kolla hur det såg ut där lite. Sen fick vi kolla på kalvarna. Dom som var typ en vecka gammal. Ganska söta. Men jag hatar att dom har så lång tunga. Typ slickar på allt. Tur att jag hade regnkläder och stövlar på skolan. För man skulle ju vara ombytt. Annars skulle nog mina kläder stinka nu. Mitt hår lär väl lukta kossa. Så jag får duscha ikväll. Dom skulle också få grisbebisar om nån vecka. Och fler kalvar. Sött ;)

Imorn har vi en ganska lång dag. Börjar 20 över 8 som vanligt. Men vi slutar inte förns 5 över 5 egentligen. Men man behöver inte gå på det sista mattepasset. Om man inte vill. Och hur många tror ni går då? Inte jag i alla fall. Så jag slutar väl vid halv fyra kanske. Och då är det så sent på dagen så att man får en till frukt. Och tur är väl det. För annars skulle jag nog hungra ihjäl.

Idag till lunch var det biffstroganoff och potatis. Faktiskt jättegott! Och till efterrätt var det typ nån vaniljkräm med rödvinbär. Det var också supergott! Men jag tror att allt hade varit det. För jag var jättehungrig då.

Kolla vilka söta bilder jag hittade på datorn. Naaw. Mina kissemissar. ♥





Ååh, vad jag saknar kattungarna. Sitter och kollar på massa bilder som vi tog på dom. Kolla den här bara.

 Naaw ;)

Jag har flera tusen bilder på kattungarna. Den på bilden ovanför är Uno.(Ja, vi döpte han till det ;)) Gulligull.

 
Ååh, vad jag saknar dom!

 
Lilla kalle-plutten. Det är ganska stor skillnad om man jämför med nu ;)


Kommentarer
Postat av: Karro

Nawww!! Villka söta bilder, den första tycker jag var riktigt rolig och gullig xD

2009-09-02 @ 20:42:58
URL: http://bullekarro.blogg.se/
Postat av: jennifer

aaaaah, vad söta. Fan vad jag saknar att ha katter nu :(

2009-09-04 @ 13:17:57
URL: http://baarajenniiifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0