Träning

Härligt att träna lite. Känns som att jag är hur otränad som hellst nu. Men nu har jag ju varit på jumpan eller vad man kallar det. Och jag vill bara berätta för er att jag kommer ha träningsvärk imorn! Speciellt i magen. Usch vad jobbigt det var. Men jag gillar egentligen att ha träningsvärk. För då känns det att man har tränat i alla fall. Och att det har tagit nåt. Ja, det är ganska härligt faktiskt. För det gör ont på ett bra sätt. Haha.

Ikväll var det ju idol. Och jag tycker så synd om dom som åker ut nu. För jag skulle inte vilja åka ut såhär tidigt. Tur att jag inte ska söka då. Haha. Men Gabriel är fortfarande kvar i alla fall. Och det gillar vi! Han är wounderbar. Haha, nerå. Men han är den jag hejar på! Han ska vinna. Men Mariette är ganska bra också. Hennes personlighet gillar jag. Och ni vet Joy? Mamma tycker att jag är jättelik henne. Haha. Är det sant?

Imorn så har ju Cubus, Gina tricot, Veromoda, mfl. öppnat i Östersund! Kul! Och jag slutar ju efter lunch på skolan då. Så jag kanske tar mig en sväng på stan efter skolan. För jag vill ju se hur det är. Även fast det kommer vara proppat med folk där! Men jag ska inte köpa nåt! För jag ska spara pengarna till Stockholm. Jag och Marielle ska ju dit på lovet. Jag längtar!

En annan sak jag längtar till är julafton! Jag saknar knäck, ischoklad, lussebullar mm. Och när det blir kolsvart på kvällarna. Och man sitter inne och dricker varm oboy, och äter tunnbrödstut med julskinka på. Har några ljus tända, och bara myser. Jag älskar det!

Men nu ska jag föna håret. För jag har precis duschat. Sen ska jag gå och lägga mig. Börjar ju bli sent, haha. Så godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0