Jag är rolig jag!

 Haha, igår när jag satt på bussen på väg hem så började jag tänka lite. Och sen kom jag på att jag vill ha massa fler hål i öronen. Så då smsar jag Marielle och säger att hon ska göra det. Haha, utan att tänka på hur ont det borde göra och så. Så när jag kommer hem och har ätit middag så ska vi göra det. Först vill jag göra i tragus (bilden). Men det säger pappa och Anneli att jag inte ska göra. Och att pappa hellre betalar för det. Så då bestämmer vi oss för att göra en vanlig till. Alltså i örsnibben bakom mina två andra. Vi fick använda en kanyl som Anneli ägde. Så då tar Marielle en halv potatis och håller bakom mitt öra. Och sen så ska hon ta hålet. Satan vad läskigt det var. Gruvade mig lite väl länge, men tillslut så tog hon. Tror fan att hon blunda då. Haha, fan vad läskigt. Jag skulle inte tordas ta hål på nån annan. Tror jag. Jaja, när hon nu tar hålet så skriker vi båda rätt ut. Jag för att det gjorde ont, och hon för att det kom blod tror jag. Och sen får vi panik och vet inte vad vi ska göra. Och blodet rinner, haha. Tillslut ställer jag mig upp och då rinner det ner över halsen. Så Marielle springer och hämtar papper och så. Sen var det bara örhänget som skulle i också. Det gjorde ondare än jag nånsin kunde ha anat. Det tänkte jag ju inte precis på innan jag tog hålet. Att jag skulle in med ett örhänge också. Ajajaj vad ont det gjorde. Och det tog fan tid innan jag fick in det. Såg ju inte vart hålet var när det var massa blod i vägen, haha. Men nu är det gjort i alla fall. Men jag har fortfarande jätteont. Jo nåt mer som gjorde ont, det var när vi skulle sprita också. För att få bort alla bakterier. Aotch. Haha. Vilka dumheter jag kommer på ibland. Vet fan inte om jag kommer vilja göra nåt fler hemma själv. Det värsta var ju när man skulle sova. Kunde ju inte ligga på den sidan alls. Men vill man vara fin så får man ju faan lida pin också.

Jaja, nu är det gjort i alla fall. Och pappa har ju sagt att han ska betala en tragus åt mig. Så det är ju bra. För det vill jag ha!


Kommentarer
Postat av: Rora

Följa varandra på bloglovin'? :)

2010-05-01 @ 15:49:07
URL: http://rora.se/
Postat av: • Ällenoяä •

Niice :D

2010-05-09 @ 00:42:28
URL: http://elleyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0