Comments

Tack så mycket för kommentarerna allihopa! Ville bara säga det. Det är jätteroligt när man får kommentarer som har någon menig. Istället för alla kommentarer som är ungefär såhär:

Hej! Fin blogg, kolla gärna in min!

Hej, ville bara säga att jag har en tävling på min blogg, delta gärna!

Hej! Har du sett mitt senaste inlägg på min blogg?

Ja, ni fattar poängen. Jobbigt med meningslösa kommentarer.

Idag på skolan så red vi ute på planen i stället för i ridhuset. Ganska härligt faktiskt. Trodde att jag skulle frysa först. Men så fel jag hade. Jag tog ju av mig jackan innan vi ens hade börjat. Så jag red i min tunna tröja. Fast man var ju tvungen att ha väst så den värmde ju lite. Det gick faktiskt bra att rida idag för mig. Eller hyffsat iaf.

Men vi hörs senare. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! :D

Jag har satt igång Veckans blogg som många har frågat efter så nu hoppas jag på att du är en av dem som anmäler sig!

2010-04-14 @ 21:32:42
URL: http://justiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0