Lite tankar

Jag har mycket tankar som far omkring i mitt huvud just nu känner jag. Först och främst så tänker jag på jobb. Jag vill gärna ha ett helgjobb. Skulle kännas skönt att tjäna lite extra. Och sen tänker jag också på mitt sommarjobb. Det var ju kanske inte det roligaste. Men jag tjänar ju pengar iaf. Skulle gärna vilja ha ett till jobb i sommar. Men det lär ju vara för sent nu att söka.

Det gick superbra att rida idag. Kan ha nåt med att göra att jag är typ på extra bra humör idag. Vet inte varför men. Jo jag är det i alla fall. Så jag tror Skippy kännde på sig det. Så han också blev på bra humör. Jag brukar ju tycka att han är svår att få i form i vanliga fall. Men idag behövde jag nästan inte göra nåt utan han gick så snällt och böjde på nacken av sig själv. Och sen tränade jag lite öppnor och slutor. Och det gick jättebra! Tack för idag Skippy!

Ååh nej, nu fick jag hicka! Jobbigt läge. Ska nog ta mig en kopp te. Brukar gå över då. Hörs nån annan dag. Och då ska ni få bilder också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0