Okej då

Jag var väl inte så lat ändå. Jag gick en sväng till sjön ändå. Satt och solade en stund. Men nu är jag hemma igen. Orkade inte med alla myror. Ojojoj, hur ska det gå hela sommaren, med alla kryp som kommer då? Usch nej. Det är det värsta med sommaren. Alla insekter.

Nu ska jag nog ta och måla naglarna snart. Ni kaaanske får se hur det blir.

Några bilder från dagen:


Leo och Mamma


Jag insåg att jag skulle bli brun om knäet. Haha


Årets första tussilago :)


Här skulle man kunna få riktigt fina bilder, om jag hade haft med mig en riktig kamera. Funderar att gå tillbaka. Men det kändes jobbigt det. Kanske tar det en annan dag.


Mobilen fick duga den här gången :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0