Ridtur


Idag följde mamma med mig och red. Hon fick testa lite innan mej, för det var så längesen hon red. Så hon fick skritta runt lite med Skippy. Det gick ju bra det. Sen tog jag över. Jag red också lite på plan. Så jag kunde inte göra så mycket. För halva plan gick det inte att rida på. Men jag jobbade han lite på volterna. Så det gick ju det med. Sen fick mamma hjälpa mig med alla stallsysslor också, haha. Hon fick hjälpa mig att mocka, fodra, höa och hon fick tillochmed bära vattenhinken. Det var skönt att få slippa en gång. Sen for vi hem igen. Så nu har jag precis ätit lunch. Efter middagen så går jag nog över till Robin lite. Och sen ska Emma komma. För vi ska jobba imorn, så hon ska sova hos mig. Blir lättast så.

Märker ni att jag har fått tillbaka mitt blogghumör nu? :) Det är väl bra? Då måste ni börja kommentera också. Så att mitt blogghumör stannar kvar.

Nu ska jag nog ta mig en dusch. Så hörs vi sen :)
Byeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0