Sommarjobb!

Jag fick sommarjobb inom kommunen! Dock inte det jag önskade. Jag fick på ängegården sista perioden. Ja, ängegården var ju mitt tredje alternativ. Och jag hade inte ens önskat tredje perioden. Men, jaa, jag fick ju iaf ett jobb. Jag kommer vara totalt pank hela sommaren. För jag får ju inga pengar under sommaren. Det var ju liksom därför jag skulle jobba. Men näää, jag fick ju sista perioden så jag kommer ändå vara penk hela sommaren.

Jaja, nu ska jag inte klaga.

Idag slapp jag ju första lektionen, för jag hade redan klarat det som alla skulle ha prov på. Sen hade vi engelska. Och det var faktiskt ganska lugnt på lektionen. Efter det var det lunch, fisk och potatis. Fisken var ganska god faktiskt, lite mycket peppar kanske men annars så. Sen hade vi matte. Och nu börjar jag verkligen inse hur svår matteB är. Fattade inte så mkt. Men jag tror det började klicka lite på slutet. Sen hade vi biologi i halvklass. Dock så hade typ alla dragit. Så vi blev tre pers på lektionen. Så då fick vi sluta lite tidigare. Jag, Emma, Dessan, Agnes och JuliaN gick på tehuset och åt en varsin panini. Det var gott! Ja sen for vi hem.

Men nu ska mamma ha datan. Skriver sen!

Kommentarer
Postat av: Kusin Lena

Kul att det går så bra för dig i skolan, du ska vara stolt över dig själv. En liten komentar bara det är datorn för datan sitter i datorn:)

Ha det så gott å det var väldgt kul att ses i påskas. Kram Lena

2010-04-13 @ 21:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0