Att klippa tungbandet

När jag kom in så började hon med att kolla hur min tunga såg ut. Haha. Alltså om det fanns nåt att klippa i. Och det gjorde det sa hon. Så då ger hon mig en blå bomullstuss som jag ska hålla under tungan. Det smakade förjävligt, men det var alltså bedövningen. Sen efter nån minut så får jag lyfta på tungan och hon börjar klippa. Jag känner varje klipp hur väl som helst, men det gör inte ett dugg ont. Jättekonstig känsla faktiskt! Efter hon har klippt typ fem klipp så får jag gå och kolla i spegeln. Och gud vad konstigt det såg ut. Haha, och kändes. Så får jag skölja munnen med vatten. Sen ger dom mig en piggelin och säger att jag ska sitta i väntrummet och äta upp den. Haha, visst visst tänker jag. Men ja, jag skulle sitta där tills det hade slutat blöda. Och det gjorde det väl ganska fort. När bedövningen börjar släppa så gör det ooont. Men inte superfarligt ont. Det gör ont när jag rör tungan. Och då tänker väl ni såhär att jag inte ska röra på den. Men det måste jag. Så mycket jag bara kan. Annars växer den ihop igen som det var. Men om det börjar blöda så är det bara att ta en isbit eller en isglass. 

Men nu ska jag ta mig en ipren, så jag slipper ha ont idag på jobbet. Och sen ska jag ta mig en isbit till. Men sen promenerar jag iväg på jobbet. Så vi hörs nån gång. Ska ju vara med Marielle efter jobbet också. Men jag skriver när jag har tid! :)

<333

Kommentarer
Postat av: henrik

varför klippte du tungbandet?

2010-08-13 @ 12:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0